Zoekmachine Adverteren, Google AdWords, SEA?

Zoekmachine Adverteren met Google AdWords is een snelle én effectieve manier om meer bezoekers naar uw website of webshop te bewegen. 100% controle over uw budget en optimaal resultaat vanwege inzichtelijke rapportages.

Online Marketing specialisten spreken vaak over SEA (Search Engine Advertising) , de Amerikaanse benaming voor adverteren in zoekmachines. Onze AdWords Specialisten zijn gewend zowel grote als kleine budgetten te managen.

Hoe werkt AdWords?

Met Google AdWords kunt u potentiële nieuwe klanten bereiken door uw advertenties te richten oftewel targeten op uw doelgroep op zoek naar uw producten of diensten.

Voordelen Google AdWords

Bereik uw doelgroep op de juiste locatie op het allerbeste tijdstip

1 Targeting

Richt uw advertenties specifiek op uw doelgroep met al resultaat enkel relevante bezoekers op uw website met een hoog conversiepotentieel.

Zoekwoorden


Kies de zoekwoorden die uw diensten of producten het beste vertegenwoordigen en binnen een mum van tijd worden uw advertenties weergegeven.

Search / Display

Specificeer de locatie waar uw advertenties mogen worden weergegeven in het zoeknetwerk en of  in het Display Netwerk van Google.

Leeftijd, taal, locatie

Specificeer leeftijd, geografische locatie en spreektaal voor een gerichte advertentiecampagne.

Moment

Adverteer alleen op de dagen en tijdstippen waarop uw doelgroep actief is, u kunt zelfs instellen hoe vaak uw advertentie vertoond wordt.

Apparaten

Stel in op welke apparaten uw advertenties mogen worden weergegeven.

2 Budgetcontrole

100% controle over uw advertentiebudget, betalen per click, u betaald alleen wanneer iemand op uw advertentie klikt.

3 Meetbaar resultaat

Door integratie van AdWords in Google Analytics kunt u exact zien welke campagnes, advertenties en bijbehorende zoekwoorden succesvol zijn en dus converteren in een aanvraag of aankoop.

Adverteren in Search én Display netwerk

Binnen een mum van tijd bovenaan in Google of uw banners die overal op websites getoond worden? Zoekmachine Adverteren, is een effectieve en snelle manier om uw producten en diensten te verkopen. BMC Internet Marketing richt zich met Zoekmachine Adverteren op Google AdWords, het advertentieprogramma van zoekmachine Google.

Search

 

Adverteren in Google Search

Adverteren in Google Search betekent dat u tegen betaling per click bovenaan de eerste pagina in Google staat. Voorbeeld van een klant Royal Dutch Tree Services waar positie 4 tegen het meest gunstige tarief geclaimd kon worden.

Google AdWords Search

Heeft u een webwinkel dan kunt u adverteren in Google Shopping, dé manier om vernuftig gebruik te maken van Google AdWords.

Google Shopping

Display

Adverteren in Display Netwerk

Google is niet alleen de allergrootste  zoekmachine maar heeft mede daardoor ook het allergrootste publisher netwerk. Wanneer u een Google Display campagne start worden uw banners en video advertenties getoond op een van de miljoenen populaire websites die aangemeld zijn als publisher.

Google AdWords Display

 

Remarketing – Uw banners op populaire websites

Google Remarketing is een onderdeel van AdWords. Bezoekers die uw website bezocht hebben worden met html5 banners voor de duur van een gespecificeerde periode herinnerd aan hun bezoek. Op deze manier blijft u in beeld bij uw doelgroep, de banners fungeren als digitale billboards, alleen tegen een fractie van de prijs!

Google Remarketing

Wat kost AdWords?

 

Biedstrategie

CPC

Cost per click, betalen per click

De meest gekozen biedstrategie, bepaal het bedrag per click voor het zoekwoord waarop uw advertentie moet worden weergegeven. U betaalt pas wanneer iemand op uw advertentie clickt om uw website te bezoeken.

CPM

Cost per mille, betalen per 1.000 vertoningen

Biedstrategie enkel beschikbaar voor het Display Netwerk. Stel de hoogte van het bedrag in dat u wenst te betalen per 1.000 vertoningen.

CPA

Cost per action, betalen per conversie

De meest geavanceerde strategie wanneer uw advertenties sterk gericht zijn op conversie.

Dagbudget

Bepaal het clickbudget dat u dagelijks beschikbaar wenst te stellen voor de vertoningen van uw advertenties.

Hoe gaat onze AdWords specialist voor u aan de slag?

Naar aanleiding van uw aanvraag zal onze AdWords Specialist contact met u opnemen om op korte termijn een telefonische intake te plannen. Tijdens de intake zal duidelijk worden met welk doel u wil adverteren, welke zoekwoorden daarbij horen én welk clickbudget u wenst te investeren.